GAZİ YİBO'DAN BÜYÜK BAŞARI..

Midyat Gazi Yatılı İlköğretim Bölge Okulu (YİBO) Bursa'da düzenlenen "Küçük Erkekler Voleybol Türkiye" şampiyonasında Türkiye dördüncüsü oldu.
Okul müdürü Yusuf Günay, yaptığı açıklamada, okul takımının gerçekleştirdiği başarıdan dolayı gurur duyduklarını söyledi.

Şampiyonaya katılırken ortak hedeflerinin iyi bir derece yapmak olduğunu ifade eden Günay, "Öğrencilerimiz büyük bir özveriyle ellerinden gelenin en iyisini fazlasıyla yaparak adımızı Türkiye dördüncülüğe taşıdılar. Mardin'de bir ilki gerçekleştiler. Bunun için hepsini alınlarından öperek kutluyorum. Başarının mimarı olan beden eğitimi öğretmeni Ercan Alğaç'ı da içtenlikle kutluyorum. Bu başarının elde edilmesinde maddi manevi olarak desteklerini esirgemeyen Kaymakam Fatih Akkaya, Belediye Başkanı Şehmus Nasıroğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şehmus İleri ile Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Mustafa Kuzu'ya teşekkür ediyorum" dedi.

Muhabir: Selahattin Erol / Sema Kaplan

Yayıncı: Behçet Güngör - MARDİN

AA
Etiketler: ,

Yazar Hakkında

HaberPro profesyonel bir blogger haber temasıdır ve ücretsiz sunulmaktadır. Temayı indirmek ve özellikleirni detaylı incelemek için Tema sayfasını ziyaret ediniz.Teşekkürler Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz

REKLAM ALANI

REKLAM ALANI